LA VAGA DELS TRAMVIES – Francesc Vilanova pdf

Descargar LA VAGA DELS TRAMVIES – Francesc Vilanova en pdf

Gopro libros es el único lugar donde puedes descargar LA VAGA DELS TRAMVIES en pdf. Además de otros formatos que puedes elegir. LA VAGA DELS TRAMVIES fue realizado por Francesc Vilanova y se enmarca en la categoría de Historia universal. Obras generales. Además de este título, puedes descargar cualquier otro de la categoría que prefieras.

Resumen

La vaga dels tramvies, iniciada l#1 de març de 1951, constitueix sens dubte un dia que ha fet història i que ens ha forjat com a poble. L#1 de març de 1951, a Barcelona, milers de ciutadans es van negar a agafar els tramvies per protestar contra l#augment del preu dels bitllets. Com es podia combatre una vaga d#usuaris en plena dictadura? Les lleis franquistes prohibien un munt d#activitats, però no havien previst la possibilitat de castigar aquells que es neguessin a utilitzar un servei públic. Aquesta protesta popular, que denunciava la incompetència i la corrupció moral del poder, i la posterior vaga general van esdevenir una referència inexcusable per a la lluita contra la dictadura. I van ser el punt de partida per a deixar enrere la resignació i el fatalisme de la postguerra i la descoberta que valia la pena lluitar i plantar cara.
Reseña del Editor

Datos del título

Editorial: ROSA DELS VENTS

Año de edición: 2021

Materia: Historia universal. Obras generales

ISBN: 978-84-18033-67-4

Páginas: 344

Encuadernación: Rústica

Colección:

Idioma: Español

Datos del archivo:

  • Personas que han visto este libro: 1239
  • Tamaño del archivo en PDF: 752KB
  • Personas que han descargado este libro: 910

Búsquedas similares:
LA VAGA DELS TRAMVIES de Francesc Vilanova en pdf gratis, LA VAGA DELS TRAMVIES pdf, bajarLA VAGA DELS TRAMVIES pdf sin registro, LA VAGA DELS TRAMVIES Francesc Vilanova pdf completo

¿CÓMO DESCARGAR ESTE LIBRO?

1. 📕Registrate gratis AQUÍ por 1 mes

2. 📕Antes que termine el mes, CANCELA la membresia

3. 📕Disfruta de todos los libros y contenidos que necesites

Registrate AQUÍ